onsdag 13 oktober 2010

när vi ändå är igång med sol..

Det var en väldigt bra dag när den här bilden togs. Men det var också en väldigt dålig dag. Dåligheten kom av att min mobil blev stulen och att klackarna på mina nya vintagefyndade Lanvin skor lossnade och försvann (dock endast den nedersta delen som går att klacka om). Men, som sagt, var det även en bra dag då det var soligt och långt över 23 grader varmt. Dessutom tröstfyndade jag en fantastisk cape med små dinglande pälsbollar på som jag ska försöka lägga upp snart. Den hittade jag i en nyöppnad second hand affär som heter hippy market (jag vet ew) i Marais.

 Idag kommer Jonathan med en ny sladd till min dator som varit död en tid, så jag kanske kan bli lite duktigare på att uppdatera...annars får jag väl fortsätta i klumpform som idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar